Frulle

Godmorgon på er! Vaknade tidigt imorse men låg kvar i sängen en stund, så mysigt! Sedan gick jag upp och gjorde god frukost som jag åt i lugn o ro. Älskar lördagar! Nu ligger jag mätt och belåten på golvet haha? Funderar på vad jag ska göra idag osv. Har bokat in mig på två pass som är lite senare idag! Ska bli skönt att träna, få svettas ut och bara köra. Men det är ju några timmar fram till dess så undra vad jag ska göra där emellan... Får väl fixa lite i mitt rum och kanske åker jag och handlar med mamma. Tycker det är roligt att handla ja haha! Kanske att jag hinner ta bilder till bloggen, det är ju faktiskt fint väder ute, solen skiner och allt! Inte ofta så jag får passa på :) Något speciellt ni vill läsa om idag? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0