Filmmys med mig själv

Godkvääääll! Så skönt med fredag! Åt räkor till middag och det var as gott, mums! Nu ligger jag i soffan med filten, lyssnar på radio och läser bloggar. Funderar på vad jag ska hitta på men det blir bara lugnt ikväll känner jag, är så trött på fredag så jag behöver vila! Hittade helt plötsligt en film dom jag vill se. Klickade in mig på någon blogg och så var det några filmtips där. Egentligen är inte jag filmtypen utan föredrar hellre serier för det varar längre och man kan spara på det osv. Medan film tar slut så fort hehe. Men som så vill jag se denna film som jag hittade så det ska jag göra tänkte jag! Mamma köpte lite godis till mig också så jag ska mysa med det <3 hoppas ni har en mysig fredagskväll! Imorgon vet jag inte vad planerna är, kanske blir att dra ut på en PW eller nåt! Puss
Elvis & Annabelle Verkar vara en jättefin film <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0