55 min step & styrka

Hejsan! Åh vad det är skönt att krypa under täcket efter ett hårt träningspass på gymmet! Verkligen bästa som finns. Jag är så trött nu så det ska bli otroligt skönt att få sova. Testade på ett nytt pass idag som jag aldrig kört förut. Tycker det är roligt med förändring ibland och jag är glad att jag gav det en chans. Step & styrka heter det och det går ut på att man rör sig till musik tillsammans med sin step bräda som man har framför sig! Väldigt mycket koordination vilket inte riktigt är min grej haha! Hängde inte alltid med och det kändes så pinsamt eftersom alla andra var grymma typ haha. Jaja, det är väl så första gången såklart, innan man kommer in i det ordentligt och lär sig stegen! Roligt var det ändå och en perfekt start på veckan. Lite då och då under passet plockade man fram sina hantlar och körde styrka! Biceps och triceps för det mesta. Jag har lite svaga armar tycker jag så det var bra att jag fick träna de riktigt ordentligt! Har fått tillbaka motivationen till träningen igen så jag känner mig taggad som bara den! Äter lite nyttigare nu också så det är bra hehe. Nej usch vad tiden börjar bli mycket! Ska upp riktigt tidigt imorgon och jag behöver min sömn! Vi hörs! Godnatt & sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0