2 mars

Godförmiddag! Vaknade tidigt imorse vilket förvånade mig litegrann. Jag la mig ganska sent igår så jag var inställd på att sova till nu ungefär! Men jag är bara glad att jag vaknade tidigt för då behöver man inte känna sig så stressad över att hela dagen ska rinna iväg. Käkade precis en god frukost med min familj och nu håller jag på att göra mig iordning! Jag ska bara vara hemma idag, slappa och plugga massa historia. Har prov på måndag och känner mig så nervös! Känns som att jag inte kan någonting men det vore konstigt egentligen, har liksom varit på varje lektion! men jag känner att jag kan inte göra något annat än att plugga idag för då skulle jag bara få dåligt samvete osv. Jag repetera och läsa på som en galning! Nu ska fan detta provet gå bra! Uppdateringen kommer inte vara på topp men känner jag att jag har tid så tittar jag självklart in här och skriver ett inlägg! För det vill jag! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sätta igång! Nu kör vi, kämpa på med plugget haha. Önskar er en fin lördag! Vi hörs vänner <3
En dålig bild på vad jag hade på mig igår! Klänning från Odd Molly och pälsjacka från Nelly.com! Min syster ville inte ta kort på mig igår så det fick bli en spegelbild helt enkelt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0