Torsdag 20:e juni

Godmorgon på er! Idag har jag lite ärenden att göra så åker in till stan om en stund! Jag ska bland annat kolla efter något att ha på mig på midsommar. Tror inte jag kommer hitta något men kan ju alltid ge det ett försök. Jag ser inte ett dugg framemot midsommar för det kommer ändå ösregna som det gör varje år! Så tråkigt.. Förstår inte varför. Helt ärligt så minns jag inte när det var fint väder på midsommar sist. Jo, när jag var riktigt liten! Aja, får se imorgon. Kan säga att planerna är i alla fall att ta båten till en ö där vi ska sova över i mormor & morfars båt! Firade alltid midsommar på denna ön när jag var yngre, så mysigt! Men blir det skitväder så åker vi inte, då blir det att fira hemma istället! Men jag hoppas självklart på att vi åker! För att på midsommar vill jag vara på havet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0