Min dag

Hej på er! Var i stan idag igen, jag veet haha. Träffade lite vänner! Lunchade, fikade och kollade i affärer. Fick med mig ett plagg hem, alltid roligt med nya kläder! Det blev ett par boyfriend jeans. Jag äger nämligen inga så nu kände jag att det var dags att skaffa mig ett par. De är ju så sjukt sköna att bara slänga på sig och matcha med något slappt linne eller blus! Perfa. Bilder kommer upp lite senare vänner <3 Som ni ser på bilden så unnade jag mig en kladdkaka idag, hehe. Hade gått runt i flera timmar och sedan var jag bara tvungen att få i mig lite socker! Och det hjälpte, blev mycket piggare. Ja, så det har alltså varit ännu en bra dag! Men nu känner jag mig så otroligt trött så det blir att ta det lugnt en stund! Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0