Kåsjön

Alla tjejerna som var med!
Jag & Cicci!
Klara & Anna!
Jag & Erika!
Haha, Erikas svampbob kex! De var mumsiga <3 Hej på er! Måste bara säga att jag hade en fantastiskt bra dag igår! Vet inte riktigt vart jag ska börja.. Men dagen började självklart med avslutning i skolan där man träffade alla och det var lite sång och musik, rektorerna babblade osv. Det var prisutdelningar och ja, underhållningar helt enkelt. Efteråt gick man till klassrummet där vi skulle säga hejdå till lärarna och få våra betyg och så. Våran klass hade även varit duktiga och samlat in pengar så vi hade en fin blomma att ge. Det var tur att vi hade något att ge för vi fick ett stort fat med marrängswish!!! (största fatet jag sett haha) som vi fick äta så mycket vi orkade av! Det var riktigt gott. Efteråt städade jag mitt skåp lite snabbt och sedan drog jag, Erika & Cecilia till hemköp och köpte med oss massa godsaker och tog bussen till en sjö som heter kåsjön! Där skulle vi träffa de andra tjejerna i klassen nämligen! Vi hade alltså bestämt oss för att hitta på något trevligt efter avslutningen, istället för att bara åka hem. Det blev i alla fall riktigt lyckat! Så mysigt. Nu vet ni lite kort om gårdagen! Hade gärna velat berätta allt i detalj men det går ju inte haha. Då hade jag kunnat sitta här hela dagen och skriva! Men en lyckad dag var det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0