En riktigt mysig helg!

Hej på er! Åh vilken bra helg det har varit! Har spenderat den med bästa farfar och syster! Vi sov över hos honom från lördag till idag. Igår hade vi en jättemysig kväll då vi lagade mat tillsammans, blev favoriträtten spagetti & köttfärssås á la farfar! Finns ingen som gör det godare än han, mums. Till detta var det också vitlöksbröd. Sedan lite senare på kvällen blev det att ta det lugnt i soffan och kolla på film! Och idag söndag bestämde vi oss för att båten ut och grilla på en ö, samt fiska! Åh vad det var härligt ute på havet! Så varmt och skönt! Jag solade mycket och har faktiskt fått lite färg, äntligen! haha. Hur som helst en riktigt lyckad och mysig helg! Tack så mycket farfar, jag & lillasyster älskar dig! <3 Nu ska jag strax sova men innan blir det några avsnitt av OTH! Men jag ville bara säga till er att uppdateringen troligen inte kommer vara den bästa nu i veckan! För imorgon ska jag nämligen ut och segla med en vän som jag inte träffat på länge! Ska bli jätteroligt. Vi ska vara ute i några dagar och stanna på fina öar. Kommer bli toppen! Men kameran hänger med så när jag är hemma igen så kommer ni få se massa fina outfit bilder och mycket mer! <3 Ha det nu så bra och njut av det fina vädret! <3 puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0