You gotta get up and try and try and try

Godkväll!
 
Ledsen för att det varit så tråkigt bloggning de senaste dagarna, inga bilder osv. Men som sagt har jag en fullspäckad vecka så att jag inte hinner sitta och fixa med blogginläggen. Men snart är denna vecka äntligen över med allt plugg och då lovar jag bättre och roligare bloggning! Idag har jag inte gjort något speciellt förutom skolan. Slutade hyfsat tidigt och då åkte  jag hem. När jag kom hem var jag jättetrött och orkade ingenting. Kollade på tv och käkade maaaat <3 öppnade naturvetenskapsboken och stirrade lite i den haha. Sedan har jag lyssnat på go musik, målat naglarna osv. Haft en go dag! Och jag måste bara säga att samhällsprovet gick  bra! Sådan lättnad mag fick när jag såg provet framför mig. Det var precis de ungefärliga frågor som jag läst på. Jag väl förbered och det känns riktigt bra. Nu är det bara att veta på resultatet! 
 
Imorgon väntas en helt ny dag, onsdag! Har inga speciella planer förutom att jag ska råplugga haha, asså orkar inteee. Men nej, nu är det inte långt kvar på veckan! Lite till orkar jag. På torsdag ska äntligen träna igen! Wohoooo <3 läääängtar
Nu ska jag sova, godnatt & sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0