Yoga & samhällskunskap

Godkväll! 
 
Ska alldeles strax käka middag med min familj! Är super hungrig verkligen så det ska bli gott! 
Idag har jag varit på gymmet och tränat. Körde ett yoga pass med mamma! Det var jättejobbigt verkligen men efteråt kändes det hur skönt som helst i hela kroppen. Kommer ha en redig träningsvärk imorgon känner jag på mig men det är det värt! Jag har också pluggat massor av samhällskunskap så jag är helt slut nu. Vi ska ha prov på ett kapitel på tisdag och det är jättemycket som man ska kunna så jag är stolt över mig själv att jag börjat i tid med allt. Är ju så himla lätt att skjuta fram allt till de sista dagarna innan provet är haha. 
Denna vecka som börjar kommer verkligen vara helt hysterisk! Har tusen saker som ska göras och ja vad allt innebär. kommer inte att ha tid med någon träning alls... (ledsen Bella) men jag ska träna på torsdag i alla fall! 
 
Vi hörs när vi hörs <33 puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0