Torsdags mys

Bangade gymmet förut! Skulle komma hem sent så jag orkade inte. När jag kom hem åt jag maaat för jag var hur hungrig som helst! Sedan har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Har bara tagit det lugnt hemma och fixat litegrann. En lugn torsdag vilket känns behövligt! Har sovmorgon imorgon som jag har varje fredag, såå skönt är det, lycka! Ska mysa i sängen sedan och kolla på avsnitt av Gossip Girl <3 Känns lite tråkigt att det inte blev någon träning. Hade sett framemot det hela veckan osv. Men ska träna på lördag istället! Antingen blir det gymmet eller så sticker jag ut på PW. Går i så fall 4 km som jag gjorde i söndags! Det var ett riktigt skönt pass verkligen! Får se hur jag gör ;) Jag har inget planerat förutom träningen i helgen! Ska plugga matte och kanske träffa en kompis. Annars blir det lugnt! Imorgon kväll ska vi hem till kusinerna och mysa! Har inte träffat de på evigheter så det ska bli trevligt. Nu ska jag ta mig något att äta, hehe. Alltid hungrig typ haha! Puss Bild på mig och syster! Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0