Plugg fredag..

Hej på er! 
 
Skönt att det är helg! Jag har haft en bra skolvecka med i stort sätt inget plugg alls. Det har faktiskt varit bra tycker jag för då hinner man ta det lugnt och komma in i sina rutiner igen! Jag har haft ganska svårt att somna på kvällarna och sedan har jag varit super trött mitt på dagarna så det har inte varit speciellt lätt om man säger så!
Men nu börjar jag komma in i allt igen så det känns väl okej. 
 
Denna helgen ser jag inte alls framemot. Ska bara plugga för vi har så fruktansvärt, fruktansvärt mycket nästa vecka så det är inte rimligt någonstans! Vettefan hur jag ska hinna med och gör allt, samtidigt som jag ska göra varje sak bra. Har panik! Ska sätta igång nu direkt så att jag åtminstone får en ledig kväll så att jag kan kolla på Gossip Girl <33 är ju helt kär i den serien nu haha. Ska plugga samhällskunskap om det är någon som undrar. Sedan får jag se om det blir något annat. Imorgon blir det också plugg, kanske inte hela dagen för det orkar jag aldrig. Kommer bli så uttråkad! Söndag SKA jag träna, där får inget komma emellan. Tror det blir en PW ute eller att jag till gymmet, får se. 
Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni får en bra helg! Vi hörs <33 pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0