Godnatt..

Godkväll!
 
Lyckades plugga lite samhällskunskap förut så det känns bra! Kände att jag behövde titta lite extra på vad det är som jag ska ha prov på tisdag. så att det inte kommer som en chock imorgon. Men nu har jag ju som sagt kollat igenom så det är bara att sätta igång och plugga riktigt rejält imorgon! Det SKA gå bra på detta provet, det har jag bestämt mig för! Jag vet att jag kan. Det får svida lite att plugga på helgen men ibland är det så bara. Livet är inte alltid en lek haha. Har även tusen andra saker som jag ska göra men jag ska fixa det här nu, utan att få panik. Jag gör så gott jag kan och sedan hoppas på att det räcker hela vägen fram.
 
Hur som helst så ska jag inte tråka ut er med allt plugg som jag har! Kan istället berätta om vad jag har gjort ikväll. Jag har ätit en god middag med min kära familj! sedan så har vi bara, pratat och umgåtts som en familj bara. Jag har ätit lite godis och sedan har jag och min lillasyster legat i hennes säng och kollat på massa avsnitt av Gossip Girl (BÄSTA) Min syster har också börjat gilla den serien så vi har något gemensamt. Det har med andra ord varit en mycket lugn fredagskväll. Något jag behövde känner jag. Är så skönt att vara hemma och landa när man stressat och varit iväg hela veckan! Är jättetrött verkligen så jag trordet är dags för mig att sova snart om jag ska orka morgondagen hehe. Det kommer inte bli någon bra uppdatering imorgon. Jag hoppas att ni förstår, är jätteledsen för jag vill verkligen blogga. Men skola går före. Jag kanske förbereder några tidinställda till er om ni skulle uppskatta det? Ni kan i alla fall hålla utkik! ;)
 
Nu ska jag borsta tänderna och sedan nana kudden <3 Godnatt alla mina läsare, ni är bäst <33
 
 
 
PUSS & KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0