Gårdagens

Tröja: F A V // jeans: Nelly.com // Odd molly jacka + boots till det!
 
Hej på er!
 
Hur mår ni?
 
Jag hade en jättebra kväll igår hos ett par kompisar men det blev ganska sent! Var inte hemma förens halv 2 på natten typ så jag känner mig väldigt trött idag. Planerade att sticka in till stan och kika lite på rean men det blir inte så! Har städat mitt rum istället vilket verkligen behövdes så det känns skönt. Annars så blir det nog lugnt för mig resten av dagen. Kanske att jag hänger med och gör lite ärenden med familjen eller att jag går ut och promenerar. Hade varit skönt att komma ut i alla fall och få lite luft! Hoppas att ni har en bra lördag! Vi får höras senare för just nu har jag inget mer att berätta för er hehe.
 
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0