Bästa dagen!

Hej på er!
 
Jag har haft bästa dagen på länge! Skoldagen var jättebra, precis lagom långa lektioner och sedan på eftermiddagen gick vi på museum och fick veta massa intressant! Efter skolan gick jag, Cecilia och mötte upp hennes kompis! Vi åt på donken, umgicks och jag fick lära känna Cecilias kompis lite bättre! Hon var jättetrevlig. Det är så roligt att få lära känna nya människor tycker jag!
 
Vi gick i affärer och kikade på allt möjligt snyggt! Det var mycket rea och jag ville bara ha allt för att det var så otroligt bra priser haha. Men jag lyckades få med mig två snygga plagg som jag är jättenöjd över! Ni får se en av plaggen eller båda (får se) imorgon i "dagens" håll utkik mina vänner! 
Hur som helst så ligger jag just nu i fotöljen och bara myser! Njuter av fredagskvällen med levande ljus och TV:n på. Resten av kvällen ska jag fortsätta att ta det lugnt! Det har varit en riktigt tuff vecka och jag förtjänar nu att bara få göra vad jag vill! Helgen oplanerad, ska städa lite i mitt rum, blogga och hjälpa till mycket hemma! Jag hoppas att ni har haft en bra dag och att ni har en mysig kväll! Vi hörs imorgon, ni är bäst!  förresten, har ni något speciellt ni vill läsa om? Det är bara att kommentera! Har ingen inspiration nämligen.. :( Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Du var också väldigt trevlig! Jättekul att träffa dig! :D

2013-01-18 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback