4 km

Godkväll! Min söndag har varit riktigt bra! Jag sov ut hyfsat länge imorse, gick upp och käkade frukost, gick tillbaka till sängen igen för jag såg ingen mening med att gå upp. Jag låg under mitt goa täcke i över en timme och kollade på massa avsnitt av Gossip Girl! Är verkligen heelt beroende av den serien och kär på samma gång. Vad har jag gjort mer? Jo, jag vek tvätt och sedan bestämde jag mig för att gå ut och röra på mig! Hoppade i träningskläderna och slängde på mig urbanears! Var så skönt att komma ut och bara få bryta mönstret. Brukar nämligen ha söndag som pluggdag osv. Men idag hade jag ingen brådska alls med att sätta igång med plugget så jag valde därför att gå ut istället och få lite frisk air. Det blev att jag sprang/powerwalkade 4 km! Känns riktigt bra att jag gjorde det! Nu sitter jag med historia och försöker få klart läxan så att jag kan få kolla på Gossip Girl och fixa med lite andra småsaker inför morgondagen! Veckan blir lugn jämfört med förra. Det ska bli så skönt att kunna ta det lite "lugnt" i alla fall och få lägga tid på annat! Tänkte att jag skulle boka in mig på några pass så är det klart! Det ska bli mycket träning denna veckan och det ser jag framemot! Nu kör vi, börjar närma sig beach 2013 nu asså! (Not) haha! Men nu ska jag fortsätta här så att jag blir klar! Önskar er en fortsatt trevlig kväll, vi hörs! Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0