17:e Januari

Så fina <3
Hejhej!
 
Det har varit en bra torsdag! Var i skolan som vanligt och sedan när jag kom hem drog jag på mig träningskläderna och stack iväg till gymmet direkt, duktig jao! Jag och amanda körde yoga pass eller nja det blev inte riktigt någon yoga för ledaren var sjuk och vi hade någon annan fast han kunde inte yoga haha, så vi körde lite annat. Blev faktiskt riktigt besviken när det inte blev någon yoga för jag hade sett framemot det hela veckan haha. Men aja, jag fick ju träna och röra på dököttet i alla fall och det är ju det viktigaste. Efter gymmet åkte jag hem, duschade och åt maaaaat <3 Nu sitter jag och gör ingenting, är klar veckans plugg och ni har ingenaning om hur skönt det känns! Som jag har legat i och kämpat, borde klappa mig på axeln faktiskt haha. Nej, men det känns skönt så nu tänkte jag att jag skulle få mitt lilla pris och det är att kolla på massor av avsnitt av Gossip Girl, bästa. Har längtat ihjäl mig efter att bara få ta det lugnt och nu äntligen ska jag få göra det. Finner inga ord.
 
Jag hoppas att ni har haft en bra dag, imorgon är det fredag! Efter skolan ska jag,Cecilia och hennes kompis fika och kolla i affärer och sånt. Jag ska köpa ett par byxor och lite andra småsaker. Vi hörs imorgon någon gång! I helgen kommer det vara bra uppdatering igen, ni ska få "dagens" osv. Men nu ska jag kolla serie. Har sovmorgon imorgon också så jag behöver inte lägga mig så tidigt, lycka <3
 
Puss & kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0