Red nails

tjena! Åkte in till stan lite spontant förut med vännerna. Vi behövde hämta ut biobiljetter till imorgon osv! Nu är det i alla fall gjort så det känns bra. Tror det kommer bli en jättebra alla hjärtans dag imorgon. Brukar egentligen inte göra något speciellt denna dag men man kan ju alltid träffa vänner och hitta på något, bara det händer något liksom. Har precis målat mina naglar röda så nu är de riktigt fina inför imorgon! Nu är frågan bara vad jag ska ha på mig... tycker alltid att det är svårt, men det löser sig nog haha. Träningen gick bra förut förresten! Blev lite PW på löpbandet och sedan körde vi massa styrka! Tufft var det men det är det värt. Kommer säkert vakna med världens träningsvärk imorgon, buhu. Det märks att jag kört hårt idag, är SÅ trött! Nej nu ska jag borsta tänderna och sedan blir det sängen direkt! Imorgon ska jag försöka lägga upp "dagens" här på bloggen igen. Tycker det blir så mycket roligare med bilder och det är jag helt säker på att ni också tycker! Håll utkik som jag brukar säga! Nej, nu ska jag sova! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0