Plugga med Amanda

Hej på er! Kom hem för en timme sedan ungefär och sedan dess har jag väl bara ätit och slappat typ. Sitter och funderar och tycker att veckan går så otroligt fort! Det är liksom redan torsdag imorgon?! Skumt haha. Men gött är det och snart är det looooov. Finner inga ord till hur bra och behövligt det känns. Har inga planer alls inför lovet utan tänker ta dagarna som de kommer. Umgås med mina vänner, plugga, blogga, träna osv. Blir nog bra tror jag! Hur som helst så har jag inte alls mycket att plugga denna veckan så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Självklart är det skönt att slippa plugget för några dagar men samtidigt så är jag så otroligt van vid att bara ha läxor att göra. Lite enformigt egentligen. Men Amanda kommer hem till mig snart och då ska vi plugga lite tillsammans. Det lilla jag har att göra typ haha. Hon stannar nog ett tag tror jag för vi har ALLTID något att prata om så det är trevligt. PUSS
Ful bild på mig men bättre än ingen bild alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0