Perfekt dag

Godkväll! Har haft en jätteskön söndag! Jag har tränat och det känns riktigt skönt nu efteråt. Sedan så har jag rensat rejält i min skolmapp och det behövdes ska ni veta. Så otroligt mycket papper som man bär runt på. Papper från höstterminen som man inte har någon användning av längre. Hur som helst känns det bra att jag tog tag i den saken. Nu har jag koll på alla viktiga papper som behövs nu. Jag har också kollat igenom min kalender och sett var det är som ska göras i veckan. Det gjorde mig så otroligt glad när jag såg att det inte alls var mycket saker. Några enstaka läxor bara och de är liksom till måndag & tisdag! Sedan är det inget mer, soft. Och så är det sportlov snart också, kan inte bli bättre! Nu har ni fått reda lite på vad jag har gjort idag! Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Ska alldeles strax äta sen middag och sedan ska jag bädda ner mig i min nybäddade säng med Ben & jerry's (yummi) och kolla på några avsnitt av Gossip Girl! <3 Det kommer bli en perfekt avslutning på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0