Mysig söndag

Hejsan, hejsan! Vaknade för en timme sedan ungefär och sedan dess har jag bara käkat frukost! Var super hungrig när jag vaknade så sprang direkt till kylskåpet haha. Idag trodde jag helt klart att jag skulle vara jättetrött och inte orka göra någonting eftersom vi kom hem halv fyra på morgonen igår haha. Usch gillar inte att det blev så sent men, men. Jag har räknat ut att jag fått cirka 7 timmars sömn ändå så det är ingen fara och känner mig väldigt pigg faktiskt. Mina planer för idag är att först kolla på ett avsnitt av Gossip Girl i sängen och sedan efter det ska jag hoppa i träningskläderna och gå/jogga 4 km! Haha precis som jag gör varenda söndag nu mera. Men det är bra att det blivit till en vana känner jag! Älskar att stoppa in hörlurarna i öronen på högsta volym! Och spela favorit låtarna. Jag mår så bra och blir så peppad till att kämpa på när det gäller allt! Får samtidigt frisk luft och det rensar mitt huvud. Men nu ska jag sätta på ett avsnitt! Vi hörs mina vänner <3 puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0