Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser

Hej! Har precis gjort mig ordning och är redo för den här dagen. Idag ska jag träffa min vän Sofia! Vi har inte träffats på jättelänge så det ska bli trevligt att få umgås lite med henne och höra hur hon har haft det osv. Hon kommer hem till mig alldeles strax och då får vi se vad vi hittar på! Vädret är ju helt okej idag, det varken blåser eller snöar så jag känner för att vara ute mycket. Kanske att vi går ut och promenerar och tar med kameran! Det hade ju varit kul att få upp fina kort här på bloggen. Ja, vi får se hur det blir. Nu ska jag fixa med lite saker innan hon kommer! Vi hörs senare bästa läsare PUSS

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är finast i hela världen, puss/mamma

2013-02-12 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0