I. N. S. P. I. R. A. T. I. O. N

Mitt nästa projekt är att göra ordning i mitt rum! Jag har väntat länge på att få göra detta och snart ska det äntligen bli av. Jag vet ungefär hur jag vill ha det osv. En soffa där man kan ligga och läsa bland filtar och mysiga kuddar. Jag vill ha det som en liten mysig hörna med andra ord. Jag har ganska stort rum så jag ska på något sätt kunna få till det. Sedan så skulle jag vilja köpa ett nytt skrivbord för det jag har nu är så otroligt stort och dessutom tar det lite mycket plats. Skrivbordet som ni ser i collaget är ett som jag kollat ut och det är ifrån Grandmás! En liten fin inredningsbutik som jag tycker om. Jag får se hur det blir med allt men förhoppningsvis ska mitt rum snart bli som jag vill! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0