Hejhej

Hej på er! Jag mår bättre men är inte helt bra ännu. Jag ska till läkaren i slutet på veckan och ta lite prover och så. Varit hemma idag också och vilat mig så det känns bra. Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen! Är lite nervös men det ska nog gå bra, skulle jag inte må bra så är det väl bara att gå hem igen. Men jag ska göra så gott jag kan! :) Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Legat i soffan hela dagen och följt massa program på TV! Sedan så har jag bara vilat, försökt att äta lite, druckit saft och så. Har haft det ganska mysigt ändå. När man inte mår bra, är sitt hem det bästa stället i hela världen. Där har man chans att ladda "batterien" och vila upp sig tills man mår bra. Nu ska jag kolla på TV och sedan sova tidigt! Vi hörs <3 puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0