Fredag

Hejhej! Idag är det redan fredag...kan inte förstå hur fort denna vecka går! Loven går alltid fort och jag förstår inte varför. Hela denna veckan har jag bara gjort massa roliga saker och det har jag behövt känner jag. Jag har försökt att inte tänka något alls på skolan och det har gått hyfsat bra. Men nu känner jag att saker börjar komma ikapp mig. Jag har lite skolarbeten som jag behöver göra! Och flyttar jag det ännu mer framför mig kommer jag få jättedåligt samvete och det vill jag inte ha. När jag tänker efter, är det egentligen inte så mycket som behöver göras. Behöver räkna lite i matteboken så att jag ligger i fas. Sedan ska jag förbereda lite inför en engelska argumentation som är någon gång nästa vecka. Jag har historia prov också och det är något som jag behöver lägga extra mycket tid på. De andra sakerna är ingen fara med egentligen. Det är bara något som jag själv valt att också göra om man säger så! Jag känner att planerna för dagen, fortfarande är lite oklara. Vet inte riktigt vad jag ska börja med haha. Men jag tror att det blir en "hemmafixardag" Behöver rensa i min garderob, städa mitt rum och plocka ordning lite saker. Sedan blir det ju som sagt lite plugg också! Jag har inte varit hemma på hela veckan känns det som, har gått upp på morgonen, käkat frukost och sedan stuckit iväg och gjort massa saker, så jag tror att det är bra om jag är hemma. Nu ska jag fixa mig inför dagen och sedan sätta igång med allt! Ni får ha en go dag, puss & kram <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0