Dagens köp

Hej på er! Kom hem från stan för en stund sedan! Har haft en riktigt bra dag tillsammans med mamma och syster. Vi har gått runt och kollat i massa affärer och bara haft det mysigt helt enkelt! Vi åt på en thai resturang i stan som heter S.P.I.C.E of thailand. Det är verkligen skiiit god mat där och det smakar precis som det gör i Thailand. Åh fick den härliga känslan när man satt på stranden i tunna kläder och åt. Saknar det så otroligt mycket! <3 Men hur som helst så åt jag en rätt som heter " Panaeng" riktigt gott var det. Jag rekomenderar verkligen resturangen för er som inte redan vet om den. Jag fick med mig några snygga plagg hem! En tröja från Zara, jeans från Dr denim, linne från Tara, mitt första nagellack från märket Essie, rouge från make up store och tillsist en mascara från make up store! Jag är nöjd med allt och vill börja använda allt NU! haha. Har massa saker som jag vill matcha det med osv. Här kommer en bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0