BE SURE TO TASTE YOUR WORDS BEFORE YOU SPIT THEM OUT

Hej! Fy vad kallt det varit idag! Har frusit hela dagen, till och med inne i skolan. När ska kylan ta slut egentligen? Är så fruktansvärt trött på denna j*vla kyla nu!!! Vägrar att ha vinterjacka på mig. Kan det snälla bli vår & sommar. Det har ju varit vinter i 6 månader nu, det räcker!! SÅ nu har jag fått skriva av min ilska om den svenska vintern som jag hatar. Min dag har bortsett från kylan varit helt ok. Började 8 idag och var kvar på skolan till kl 5, så jag är redigt trött nu kan man säga! Kom hem för en stund sedan och nu vill jag bara äta mat och sedan slappa i soffan. Mamma & pappa lagar min favorit mat nu så jag är på lite bättre humör i alla fall. Efter maten får jag se vad som händer. Antingen blir det att slappa i soffan eller så blir det att räkna matematik! Räknade i ca 2 timmar förut i skolan så jag är väl inte jättesugen på det nu haha.

Kommentarer
Postat av: Mormor Maria

Håll ut!!! Våren kommer snart
Många kramar

Mormor

2013-02-27 @ 08:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0