Äntligen klar

Godkväll! Har verkligen suttit och pluggat hela dagen, har inte gjort något annat än att plugga och äta mat. Tycker inte om när det blir för mycket med skolarbetet! Får ångest och blir bara stressad. Men nu känns det bra för jag har hunnit skriva klart mitt tal idag så imorgon efter skolan ska jag bara lägga massa tid på att öva och så. Tog tid förut på mitt tal och det blev precis lagom tycker jag, inte för långt och inte för kort. Får hoppas att jag får bra betyg också. Ligger väldigt bra till i svenskan så jag vill inte sabba det nu om man säger så haha. Så nu är jag klar med plugget för idag! imorgon väntas en NO redovisning på morgonen och jag känner mig hyfsat redo. Har förberett och skrivit ner en massa saker så det känns lugnt. Nu ska jag lämna datorn tänkte jag för jag har suttit här alldeles för länge. Mina ögonen är trötta och svider. Nej, det blir nog att gosa i soffan med filten tillsammans med familjen och kolla på TV en stund innan jag förflyttar mig till sängen! Imorgon väntas skola igen... känns helt okej. Man får kämpa på! Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en fortsatt mysig kväll! Puss & kram P.S Blir så fruktansvärt arg på blogg.se!!! Det funkar inte att lägga upp bilder just nu vet inte vad som är fel. Så det får bli ett tråkigt inlägg utan bild. ( SÅ ARG BLIR JAG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0