Älskade fredag!

Hej på er! Det är så skönt med fredag! Äntligen är skolveckan över och jag kan bara luta mig tillbaka och ta det lugnt. Den här helgen blir det inget plugg. Har faktiskt inga prov alls nästa vecka så det är super skönt. Bara några enstaka läxor men inte mer! Det betyder att det kommer bli många kvällar nästa vecka med bara massa avsnitt av Gossip girl hehe. LYCKA <3 Men har man kämpat mycket så får man sitt pris tillslut. Har ni haft en bra dag annars? Min har varit helt okej. Är alltid så trött i skolan på fredagar och det gör ju inte saken bättre att ha prov då heller..Men det gick bra i alla fall. Slutade 14.15 och då stack jag och Cecilia och gjorde några ärenden i stan. Cecilia skulle köpa en tröja och jag skulle köpa lite godis hehe. Vi blev kvar i stan längre än vi tänkt oss och jag hittade också ett snyggt plagg. Hade inte tänkt köpa något men när vi kom in på Zara, hittade jag såklart massa fina saker så jag var tvungen att köpa något i alla fall. Har faktiskt inte köpt något på länge nu så egentligen var det ingen fara. Tröjan jag hittade kostade bara 99 kr! Och enligt min smak tycker jag den var riktigt snygg. Jag tänkte att ni skulle få se en bild men kameran var helt urladdad och det tar jättelång tid att ladda så det går tyvärr inte.. Men jag ska försöka komma igång att ladda den så att jag kan ta "dagens" imorgon när jag har den på! Ni får hålla utkik imorgon helt enkelt <3 Planerna för helgen är lite olika. Som sagt ska jag inte plugga någonting! Imorgon ska jag städa mitt rum och fixa med lite småsaker här hemma! Sedan på kvällen ska jag iväg med familjen på middag, tror det kommer bli riktigt mysigt! På söndag ska jag träna. Ska nog springa mina 4 km som jag alltid gör på söndagarna haha. Har blivit en vana för mig nu känner jag haha. Men det är väl bara positivt! Nu ska jag kolla på TV och äta godis, vi hörs imorgon bästa läsare! <3 Hoppas att ni får en mysig fredagskväll! Puss & kram Fredags inspiration! GE MIG SOMMAR TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0