Sometimes life is tough

Hej på er
Jag har inte orkat uppdatera bloggen på grund av att det hänt något med min mage. Jag har känt att det varit något i veckan och fått mer ont osv. Idag tänkte jag att det skulle vara bättre men så var det icke.. Har haft så ont idag så jag var nära på att åka in till sjukhuset. Men det blev bättre men är inte helt bra. Har vilat mycket och kommer behöva göra det mer! Jag har ingen aning om vad detta kan bero på men jag har perioder då värken kommer och går. Skulle beskriva det som en kurva med en hög topp då värken är som värst och då får jag så ont så jag vill bara gråta. Aa inte trevligt alls men jag känner att det blivit mycket bättre redan så jag hoppas på att det blir helt bra snart! <3

Vi hörs när vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0