Ser framemot helgen!

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag riktigt bra! Min svenska uppgift är ÄNTLIGEN klar och det känns så otroligt skönt! Nu kan jag släppa det och bara hoppas på att jag får positiv feedback på den.
Annars då? Min fredag har varit bra. Var på NK med Maddis runt lunchtid och kikade runt lite! Gick in i en butik där det bjöds på fika, lyxigt. Där satt man bland alla skjortor och tröjor haha!

Hur som helst så är det skönt att veckan är över! Har fullt upp i helgen men det är roliga saker så jag ser framemot allt! Imorgon ska jag träffa fina Cecilia i stan. Vi ska julhandla massor! <3 sedan händer det lite andra saker också, men mer om det då! 

Nu ska jag alldeles strax träffa Disa och gå på promenad, önskar er en fortsatt fin fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0