December 3

Hej fina ni
Kom precis hem från skolan, har haft en jättebra tisdag! hoppas ni också har haft en bra dag. Jag var så otroligt hungrig när jag kom så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, tog mig ett sent mellanmål nu innan middagen för att stilla hungern lite i alla fall. Gillar verkligen inte att vara vrålhungrig efter att man slutat och så tar det en stund innan man är hemma.. Jag får helt enkelt bli bättre på att ta med mig frukt eller något liknande. 

Okej, nog om detta! Annars då? Jag har så mycket att göra klart innan jullovet så jag känner mig lite smått stressad. Har en bok som skall läsas ut och ett skriftligt arbete osv. Lite segt, men jag ska lägga all tid jag har till detta! Så att jag hinner och framför allt blir NÖJD. 

Nej, nu ska jag sätta igång! Puss på er
<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0