December 12

Hej sötnosar! Sitter i mitt mysiga rum, lyssnar på julmusik och skriver på en svenska inlämning! Inte mycket kvar på den nu, några stycken till och lite ändringar, sedan klart! Min dag i skolan har varit jättebra, lite segt nu bara men jag ska inte klaga för snart är det jullov och då slipper jag skola, plugg och allt var det innebär på ett tag, härliiigt! <3 Det är verkligen inte kvar till julafton nu heller! Helt galet och jag har inte köpt en enda julklapp ännu.. börjar känna mig lite smått stressad, aaah! Men jag ska åka in i helgen och träffa Cecilia och fixa det samtidigt så det känns ändå lugnt. Jag vet ungefär vad jag ska köpa så det är bjaa ;)) Nej, nu måste jag fortsätta med plugget, ville bara kika in och säga hej! Hoppas ni har haft en toppen torsdag. Kram kram
Snart ett år sedan, julafton 2012

Kommentarer
Postat av: Disa Thorsson

Åh herregud vad snygg!

2013-12-12 @ 21:34:06
URL: http://disathorsson.blogg.se/
Postat av: YEY

SNYGGING:)

2013-12-12 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0