Dan före dan före dan före doppardan

Godkväll goingar!
Hoppas allt är bra med er och att dagen varit bra!
 Min dag har varit lugn och avkopplande. Jag har gjort lite olika sysslor som, slagit in de sista julklapparna och lagt de under granen tillsammans med alla de andra fina paketen! Lyssnat mycket på julmusik, kollat på filmen "Love actually" och varit ute på en promenix. Hunnit med ganska mycket med andra ord! ;) 
Nu väntar jag bara på att det ska bli julafton, ska bli såå mysigt <33 Ser framemot allt! Att få träffa och umgås med alla mina nära & kära, äta den himmelskt goda julmaten, kolla på Kalle anka, klä upp mig riktigt ordentligt, ge bort julklappar aaaah orkar inte vänta haha. Aja det är verkligen inte långt kvar nu i alla fall! <3
Julen är den högtid på året då jag är som mest upptagen, är mycket iväg och gör saker med familjen vilket har varit tradition för mig sedan jag var riktigt liten så jag tycker det är lika mysigt varje år! Just för att vi gör det tillsammans, det gillar jag! Familjen är samlad och det tycker jag är viktigt <33 
Julafton förra året ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0