The good life is right here

Hej på er! Just nu pluggar jag lite religion! (ja ni hörde rätt haha) har nämligen bytt skola och var tvungen att läsa upp ett ämne vilket då var religion 1. Lite segt att göra det på sommarlovet egentligen men jag tycker att det går ganska bra. Är faktiskt lite förvånad över mig själv! Det går framemot men kände att jag behövde ta en liten paus nu och höra av mig till er. Vad har ni för er idag? Jag gör inte så mycket förutom att plugga för tillfället! Men ikväll funderar jag på att gå ut på en ordentlig springtur. Var några dagar sedan sist så om jag orkar ska jag faktiskt ge mig ut! Ja, har väl inte så mycket mer att säga! Vi hörs senare <3 Puss & kram

Kommentarer
Postat av: •Ellies || Ellen•

Ställ gärna frågor i min frågestund :D
http://fames.se/ellies/fragestund-stall-fragor/
kramisar

2013-08-05 @ 18:38:08
URL: http://fames.se/ellies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0