Lördag 3:e augusti

Hej på er! Igår hann jag inte blogga för jag gick upp tidigt på morgonen för att gå ut och springa med mammas kusin Malin som är på besök! Det blev en lång runda med mycket uppförsbackar så jag var heelt slut efteråt! Och idag har jag träningsvärk i hela kroppen, gött gött! Efter träningen igår åkte vi ut med båten också! Vi la till på en jättemysig ö där vi badade, solade och åt mumsiga räkor som vi köpt med oss! Åkte inte hem förrens sent på kvällen. Det var en lyckad dag helt enkelt! Även idag kommer bli en bra dag! Vi får ännu mer gäster ikväll då vi ska grilla alla tillsammans och ha lite partey!! ;) känner att jag måste njuta av varje sekund nu då skolan snart börjar.. :( Nu vet ni i alla fall vad mina planer är för dagen! Har mycket att fixa med så ska sätta igång! Puss & kram <3
Kolla vilken fin inbakadfläta min syster gjorde på mig förut! Tycker det är riktigt fint när man har det i luggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0