Middag + träning

Hallihallå! Herregud vilken bra dag det varit! Lämnade in mitt religions arbete på nya skolan tidigare idag, och fick hur mycket beröm som helst för mitt jobb. Gick därifrån med ett leende på läpparna och nu har jag varit lycklig hela dagen haha. Känns jättebra nu efteråt och jag känner mig verkligen redo inför skolan nu när jag fått en sådan här bra start på allt! Fick även reda på att jag inte börjar skolan förrän på onsdag!? hur skönt är inte det liksom? :)) Var helt inställd på att börja imorgon. Men det känns bara skönt, för då hinner jag fixa med lite saker hemma osv. Alldeles strax ska jag äta middag och sedan ger jag mig ut på en 8 km powerwalk! Känner att jag inte tränat på ett tag, så det är dags att komma igång med det nu! Jag är supertaggad. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0