En heldag vid delsjön

Hej! Då var det helg! Så otroligt skönt! Idag har vi haft klassdag. Vi spenderade hela dagen vid delsjön där vi fikade, åt lunch och lekte massa "lära känna" lekar. Väldigt trevligt men så fruktansvärt varmt att leka i denna värmen som varit idag haha. Har lökat i min svarta tröja och jeans. Förstår inte hur jag tänkte imorse när jag skulle välja kläder. Kommer ihåg att jag frös så jag ville ha varma kläder. Men det har varit en bra klassdag i alla fall! Alla är så snälla och trevliga i min nya klass, känns jättebra verkligen :)) I helgen ska jag ta det lugnt, vara barnvakt och lite sånt. Ska köpa lite skolsaker också tänkte jag, för det har jag icke gjort ännu. Hoppas att ni har haft en fin fredag! Nu ska jag ta mig en dusch och sedan njuta av att det är heeeelg!! Puss & kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0