Slut på tårar

Hej! Kom hem precis från skolan, det är fredag och jag är trött. Idag ska jag inte göra någonting alls förutom att plugga hela fredagen! Har förberett med godis och lite gott för att jag ska orka med det jag ska göra. Känns jättetråkigt men jag väljer att göra så mycket som möjligt idag för jag orkar verkligen inte sitta med allt HELA helgen, never! Glöm det, det gör jag bara inte! Blir så otroligt deppig på detta väder. Har inte lust att göra något! Det är april liksom? Hallå??? Reagera! Det ska ju vara mycket varmare än vad det är nu, lite grönare ska det också vara... Känns verkligen inte som att det kommer bli någon riktig vår. Det är ju precis som om vi backar tillbaka till vintern igen. Åh blir så arg. Ja, som ni märker är jag väl inte på toppen humör idag. Men det blir nog bättre snart. Nu ska jag käka något och sedan sätta igång! Hoppas ni har mysig fredag, kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0