Onsdag

Hej på er! Haft så jobbig ångest de två senaste dagarna över en sak så jag har inte kunnat koncentrera mig på bloggen. Det är inget allvarligt eller så, skrattar åt mig själv när jag tänker på det bara haha så ja, glöm det! Men nu är saken gjord och överstökad så min ångest har släppt! Så skönt när man kan stryka streck och gå vidare. Kom nästan precis hem så jag är jäkligt trött just nu. Om en liten stund får jag middag, grillat mums! Sedan tänkte jag sätta mig med matematiken. Har prov på fredag så jag ska mest repetera och sånt. Måste också skriva en disposition tills på fredag så jag har lite och göra kan man väl säga. Skulle vilja träna också men känner mig lite småförkyld så jag får vänta till helgen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0