Grym daaag

Hejhej! <3 Jag är vrålhungrig och alldeles strax ska jag få äta en riktigt god fredagsmiddag, mys! Det blir potatisgratäng med grillat kött och Jensens's sås, favorit maten enligt mig! Sedan ska jag sätta mig i lugn o ro och skriva litegrann, blir en lugn fredagskväll. Hade en jättebra idag tillsammans med min fina vän Cecilia. Vi åt cesarsallad vilket var riktigt gott och sedan satt vi solen och drack gott te! Fick känna lite värme men det var kallt i vinden, frös lite men som tur var hade jag tagit med mig en varm halsduk i fall att det skulle bli kallt. Efter att jag träffat Cecilia en stund, gick jag och mötte upp mamma och syster för att sedan kolla på BIO! Vi såg filmen "Små Citroner Gula" vilket var väldigt bra tyckte jag. Jag hade läst boken innan så det var extra spännande att få se hur filmen skulle vara osv. Enligt mig så tyckte jag att boken var bättre än filmen men det är ju så det brukar vara eller hur? Nej, nu doftar det färdig mat så jag käka nu! Hoppas att ni har haft en bra dag och att fredagskvällen blir lika grym! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0