Godkväll

Har haft en bra dag tillsammans med Disa idag! Vi var i stan, lunchade och hade det riktigt mysigt i vårsolen. Nu är det vår på riktigt, äntligen säger jag bara. Vi fikade på Espresso House också vilket var gott. Man kan ju inte vara i stan utan att fika heller? haha. Sedan så gjorde vi inte så mycket mer, promenerade i solen, pratade om allt möjligt, fotade och kollade i affärer. En grymt bra dag helt enkelt! Imorgon har jag inga planer alls. Ska antagligen plugga vilket känns väldigt tråkigt men jag måste verkligen! Kan inte vänta en dag till nu för min ångest växer haha. Nej, men jag tror jag bara mår bra av att få gjort lite skolarbeten. Slipper göra allt i helgen vilket skulle vara i sista sekund. Jag kommer ha tid och kunna sitta i lugn och ro för mig själv! Det får bli en sådan dag ;)) Sedan på fredag är planerna att äntligen få träffa Cecilia! Åh vad jag saknar henne. Vi ska nog fika och lite sådant mysig! Kommer säkert bli jättebra. Men mer om det då! Nu funderar jag på att sätta på en film och sedan sova! Vaknade väldigt sent idag och det vill jag inte göra imorgon, hela dagen går så otroligt fort då! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0