Fast Fit & Fabulous

Godkväll på er! Kom hem från gymmet för en stund sedan! Testade ett nytt pass idag som heter Fast Fit & fabulous! Tyckte det lät lite spännande så jag kunde inte låta bli att testa det. Det varade i 55 min och man kände hur svetten bara sprutade! Riktigt skönt var det och jag skulle kunna gå på passet igen. Det var tufft men samtidigt väldigt roligt. Måste hålla igång träningen nu i fortsättningen, tycker inte om när det kommer helger då man ska fira något som exempelvis påsk eller fettisdagen haha! Det går bara inte att stå emot allt gott, har försökt hur många gånger som helst...jaja haha. Hur som helst så är det redan fredag imorgon?! Förstår inte varför allt ska gå så fort hela tiden? Man får lära sig att ta vara på alla fina stunder och leva i nuet. Imorgon ska jag äntligen få träffa Cecilia! Vi har inte träffat på ett tag nu så det är dags, har säkert mängder med saker att prata om! Vi ska luncha och så. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen! Är trött efter träningen. Godnatt & sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0