Då var påsklovet över

Har pluggat hela dagen har verkligen inte haft tid till bloggen alls! Imorgon är det back to normal, skola och allt! Känns väl sådär men jag kommer in i det snart igen förhoppningsvis! Åker till Stockholm om bara några få veckor, då jag äntligen ska få se snyggingen live i Globen! Tror inte ni kan gissa asså (hahaha) roligt ska det bli iallafall och jag längtar så jag spricker. Aja, hur som helst har jag haft ett finfint påsklov! Med lite olika händelser. Det har varit Bio, lunch i solen, goa vänner, träning, shopping osv osv! Mysigt och ett behövligt lov. Men nu är det bara att kämpa på till tusen in i det sista, sedan är det sommarlov! Det är vi alla värda. Nu ska jag försöka sova och hoppas på att jag kommer sova som en kung inatt! Vill vara hyfsat pigg imorgon nämligen då det väntas en redovisning och allt redan på första dagen. Men det fixar jag! Godnatt & sovgott vänner
En härlig dag i solen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0