8 april

Hej på er! Första dagen i skolan har varit bra. Kändes dock lite konstigt att vara tillbaka i skolan när man har haft ett långt och härligt lov med massa roligheter. Men någon gång måste verkligheten börja igen och alla rutinerna man har! Det är bara några veckor kvar och det kommer gå så fort tror jag, lektioner går bort, studiedagar osv! Sedan säger det pang så är det sommar, avslutning och allt på samma gång. Åh så skönt. Man får kämpa på så får man sitt pris i slutändan sedan som jag brukar säga. Skulle haft min redovisning idag som jag nämnde för er igår tror jag. Kom extra tidigt till skolan idag för att öva, skriva ut lite saker osv. Just i denna stunden var jag så fruktansvärt nervös så jag kunde verkligen inte sitta still haha. Men hur som helst så får vi alla reda på att lektionen var inställd och redovisningen blev framflyttad en vecka! Fyfan vad arg jag blev, hade pluggat som en galning för jag hade sån ångest över hur allt skulle gå och så. Haha, hade gått upp typ 3 timmar för tidigt typ. Aja, tanken vara att bli av med skiten men så blev det icke. Har i alla fall ett tag på mig nu att öva och lära mig allt utantill. Nu har ni fått veta lite om dagen osv. Har tagit det lugnt alldeles för länge så det är dags att sätta sig med matten! Har prov på fredag... allt är som vanligt, gött äre (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0