2 april

Hej på er! Hur mår ni idag? Har kollat på tv hela morgonen och bara myst! Det är så intressanta program på tv:n som man missar när man går i skolan, så jag passar på att kolla nu när jag har lov! Men nu ska hoppa in i duschen och göra mig redo inför dagen. Har faktiskt inga planer alls idag så jag vet inte riktigt vad som händer. Valde att ta en dag hemma idag och bara få känna att jag har lov osv. Men jag har planer i veckan som kommer! Ska träffa Cecilia bland annat och så! Kommer nog blir ett bra lov. Jag har massor av idéer i huvudet om hur jag vill ha mitt rum! Tänkte sätta mig ned och skissa lite tror jag. Jappjapp men nu måste jag duscha! Hoppas ni får en fin dag <3 Puss & kram
Vill ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0