Nytt, nytt!


Här har ni ett snyggt collage på mina nya köp! Linnet, jeansen och den vinröda tröjan beställde jag från Nelly.com! Och den andra tröjan ni ser med korset på köpte jag igår inne på Gina Tricot! Är super nöjd med alla köpen och det känns så härligt när man får förnya garderoben lite grann :)
 
Nu ska jag alldeles strax hoppa i duschen och fixa iordning mi för denna dagen! Har ju som sagt planer idag och det är att jag och min lillasyster Wilma ska åka iväg och träffa våra kusiner och sova där inatt! Det ska bli jätteroligt att få träffa de igen. Det var ett tag sedan sist och jag är säker på att vi har mängder att prata om!
Jag tar med mig kameran dit så jag kommer förhoppningsvis fota lite och kanske att någon vill hjälpa mig med att ta en bild på "dagens" Vi får se hur det blir!
 
Men nu måste jag kila, ni får ha en toppen dag så hörs vi kanske senare!
 
LOVE YOU ALL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0