Min kväll igår

Godmorgon på er!


När jag och pappa var iväg och handlade saker till middagen igår,köpte jag det senaste numret av SOLO! Jag såg att Kenza var på omslaget och då ville jag genast ha den haha! Nej men alltså jag läser hennes blogg varje dag och då tyckte jag det skulle vara roligt att få läsa lite om henne också!

Så jag har alltså tillbringat det mesta av kvällen igår till att läsa denna tidningen! Den var fullproppad med massa nya och fräscha höstnyheter. Exempelvis: höstens trender, lyx vs budget och mycket mer! Känns som att jag har fått mer överblick om vad som gäller i höst och jag vill att det ska bli höst på en gång så att jag kan få börja klä mig i höstens färger! För jag har så mycket idéer och inspiration på hur jag vill sätta ihop mina outfits.

Men jag får ha tålamod och vänta ett litet, litet tag till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0