LITE NYTT PÅ MITT SKRIVBORD

 
Godkväll på er!
Har ni haft en bra dag?
Jag hade en jättebra dag på IKEA med min mamma & syster! Vi gick runt och kollade och försökte finna lite  inspiration till allt möjligt. Bland annat till mitt rum och lite andra saker. Jag hade papper och penna så att jag kunde anteckna det jag sett och som jag tyckte om! Jag köpte inga stora saker idag utan det var mest tänkt att jag skulle åka dit och kolla ut saker, få inspiration, kolla pris och lite sådant!
Mitt i allt letande och kikande så hittade jag några småsaker till mitt skrivbord och säng i alla fall. Det blev två nya tidningsställ eller vad man ska kalla det, i svart. Och sedan köpte jag en ram i silver till en riktigt snygg bild som min duktiga syssling har ritat! visst är hon bra?! Älskar bilden och tycker att den passar riktigt bra i mitt rum, men också mig själv eftersom jag tycker om sång & musik! :)
Till min mysiga säng blev det ett nytt och snyggt påslakan i lila och rosa, jättefint!
Ja, jag är nöjd med min dag helt enkelt! Men jag känner nu att tröttheten börjar komma allt mer så jag ska sova nu så jag är hyfsat pigg imorgon.
Godnatt & sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0