Godmorgon !

Vaknade för en liten stund sedan och nu sitter jag i soffan och myser! Älskar att krypa upp i soffan för en liten stund och bara få vakna till riktigt ordentligt, innan frukosten.
 
Idag har jag lite planer för skolarbete. Har tänkt att jag skulle sätta mig en stund här på dagen och få gjort lite inför kommande vecka! Det brukar vara en riktigt bra sak tycker jag. Kanske ska ha det lite som en vana att på söndag, sätta mig och få gjort saker. Men kanske inte alltid att jag hinner få gjort det helt men att jag i alla fall påbörjar det!
 
Det kommer tyvärr inte bli så mycket bloggning idag, eftersom att jag har lite saker att fixa med!
Men vi hörs när vi hörs, nu ska jag kolla på TV!
 
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0